Gliss Million Gloss Sampuan Incelemem

03:42

Herkese yeniden merhabalar, mutlu hafta sonları..
Bugün anlatacağım ürün yaklaşık 2 hafta önce Fikrimühim aracılığıyla elime geçen ve hergün kullandığım Gliss Million Gloss Şampuan olacak.


Fikrimühim paket içeriğinde; 1 büyük boy, 5 adet de küçük boy şampuan bulunmakta. Büyük kendimiz için küçükler ise çevremize dağıtmak, denetmek için.
Ayrıca içinden Watsons mağazalarında geçerli olan indirim kuponu da çıktı.


#Işıltımyeter sloganıyla hayatımıza giren bu şampuanın vaad ettiklerine gelirsek;
  • Mat saçlara parlaklık 
  • İçeriğindeki sıvılaştırılmış keratin sayesinde derinlemesine bakım 

Dediğim gibi yaklaşık 2 haftadır Million Gloss'dan başka şampuan kullanmadım şimdi benim için artılarına ve eksilerine gelirsek..

Eksileri;
  • İlk kullanmaya başladığım gün kapağı açınca şampuanın kokusu bana çok ağır geldi hatta erkek parfümünü andırmıştı. Kullanmaya başladıkça yavaş yavaş alıştım kokusuna. Hatta daha sonra saçta bıraktığı kokuyu çok sevdim ^_^
  • Daha önce kullandığım şampuanlardan tek beklentim saçımı ağırlaştırıp, söndürmemesi olurdu, million gloss ağırlaştırmadı fakat saçlarım her banyodan sonra dümdüz olup söndü.


Artıları;
  • Ambalajı ve tasarımı çok güzel hazırlanmış, diğer şampuanlar arasında dikkati hemen kendine çekiyor.
  • Gayet iyi köpürüyor ve saçımın temizlendiğini hissediyorum.
  • Bakım maskesi ve saç kremiyle birlikte kısa sürede parlaklık sağlıyor fakat zaten saçım mat değil yani şampuanın yanında başka takviyeler kullanarak aynı parlaklığı sağlıyorum.
Evett bugünlük benden bu kadar bir daha ki yazıda görüşünceye dek..
Güzel kalın..


You Might Also Like

0 yorum