Neutrogena Pore&Shine Peeling Jel Incelemem

04:10

Herkese yeniden merhabalar uzun bir aradan sonra yepyeni bir yazıyla karşınızdayım.
Bu uzun arada ne oldu da blogla ve instagram ile ilgilenemedim?
Bu uzun arada açıköğretim sınavları ve bahar şenlikleri olduğu için nerdeyse her gün full doluydum bu yüzden de buraları biraz ihmal ettim. İhmal ettim etmesine fakat 1 hafta sonra finallerim başlıyor :(
Yani bu demek oluyor ki kısa bir süre yine olmayacağım :(
Neyse çok çene çaldık, konumuz başlıktan da anlaşılacağı gibi bir peeling.

Neutrogena markasına ait bu peeling jel, içeriğindeki mikro tanecikler ve salisilik asit sayesinde gözeneklerin sıkılaşmasını ve derinlemesine temizlik sağladığını. Ciltteki fazla sebumu azaltıp, cildi kurutmadan parlaklık verdiğini vaat ediyor.
Ambalaj üzerinde günlük kullanıma uygundur yazıyor fakat mikro tanecikleri eriyip yok olan cinsten olmadığı için ve cildi yorup, tahriş etmemek adına haftada 3 kez duş esnasında kullanıyorum.
Gözeneklerimi sıkılaştırma adına bir çabasını görmedim ama yağlanmayı kontrol altına aldığını söyleyebilirim. Nerdeyse 1 aydır benimle ve severek kullanıyorum. Yağlı cilde sahip olanların da seveceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. Müthiş bir kokusu var (misket limon ve mandalina) İnsanın kokladıkça koklayası geliyor. Peeling sonrası cilde yumuşaklık ve sağlıklı bir parlaklık bırakıyor. 
Aynı serinin bir de yüz yıkama jeli var. Birlikte kullanımda daha hızlı etki ediyordur fakat ben onun yerine turuncu seriden ( tık tık )bir temizleme jelini almıştım. Ama en yakın indirimde Pore & Shine temizleme jelini de alacağım ^_^
İndirimsiz fiyatlarını bilmiyorum ama 15 tl den pahalı değildir. Migros indirimlerinde ise 5 tl ye sahip olabilirsiniz.
Başka bir yazıda görüşünceye dek güzel kalın..






You Might Also Like

0 yorum