H&M Bronzing Powder Incelemem

05:11

Herkese yeniden merhaba...
Nihayet sınavlar, bütler tamamen bitti bende soluğu blogda aldım :)
Bu yazımda da makyajımın olmazsa olmaz bir parçasını anlatacağım sizlere..
Yanaklarım ve burnum biraz geniş olduğu için ufak hilelerle küçükmüş gibi göstermeyi seviyorum bu yüzden en büyük yardımcılarım bronzerlar ^_^

Size şuan gösterdiğimin ismi ''Dark Tan'' bende birde ''Gorgeous Tan'' var yakında onun da inceleme yazısı gelecek.
Dark tan olan daha esmerlere, koyu tenlilere yakışacak bir bronz pudra; Gorgeous tan ise daha açık tenlilerde güzel duracak bir ürün.
Her ikisini de kullanıyorum kış aylarında açık tonuna yaz aylarında ise açık tonun yüzümde gözükmemesi nedeniyle Dark tan' ı kullanıyorum.
Pigmentesyonları bana göre yeterli gün boyunca yüzümde kalabiliyor.
Yumuşacık, hemen rengini veriyor, tabi fazla sürerseniz sonuç felaket ^_^
Dark tan içerisinde minik minik ışıltılar barındırıyor eğer ışıltılı bir bronzer istemiyorsanız Gorgeous tan tamamen mat :)
Swatch' ı da bu şekilde;
Benden bu günlük bu kadar hergün yeni yazmaya çalışacağım tabi deniz, kum, güneş üçlüsünden kopabilirsem ^_^ 
Yakında yeni yazılarda görüşmek üzere..




You Might Also Like

0 yorum