Essence Long Lasting Göz Kalemleri

06:34

Bugün size Gratise her gidişimde 3'er 5'er topladığım, akmayan ve çok çok sevdiğim , hayatımın kalemi diyeceğim göz kalemlerimi anlatacağım :)
Girişimden anlayacağınız gibi çok çok seviyorum. Kullanmaya başladığımdan beri başka kalem almıyor ve elimde olanları bile sürmüyorum.

Elimde 2 rengi mevcut siyah ve soğuk bir kahve tonu. 2 de merak ettiğim renk var ama hiçbir yerde bulamıyorum :(

Soldaki Lucky Lead; Sağdaki Black Fever
Yumuşacık ve çok kolay sürülüyor. Siyah kalemlerden sıkıldığımda elim hep Lucky Lead' e gidiyor. Kirpik diplerime ince bir şerit halinde sürüyorum ve kirpiklerimi o şekilde belirginleştiriyorum :)
Asansörlü olduğu için kullanımı da oldukça rahat.
Fiyatı da 5 lira :) :) Eğer uygun fiyatlı ve gün boyu kalıcı bir kalem arıyorsanız bir şans verin derim :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. kahverengisi süper ! benim en severek kullandığım kahve tonlarındaki kalemim ayrıca sürümü çok kolay :)

    YanıtlaSil