Tekirdağ/Çorlu Blogger Buluşması 1

02:13

Yeniden merhaba ❤️

Uzun süredir yazmayı planladığım ama bir türlü vakit bulamadığım ilk blogger buluşmamızın yazısını nihayet yazıyorum...

Blogumu açtığımdan beri Türkiye'nin dört bir yanında yapılan etkinlikleri görüyordum ama Tekirdağlı diğer bloggerların olduğunu bilmiyordum. Bir gün yollarımız kesişti ve ilk etkinliğimizi yapma kararı aldık. Hepimiz o günün eksiksiz ve muhteşem geçmesi için çok emek verdik. Blogger arkadaşlarıma bir de buradan teşekkür ediyorum   💋


Katılımcı Arkadaşlarımın İnstagram ve Blog Adresleri
@Blogumguzellik                            https://blogumguzellik.blogspot.com.tr/
@Uzaydakimakyajim
@Eslikedenblog


İlk etkinliğimizde bizi yalnız bırakmayıp denememiz için ürünlerini yollayan tüm firmalara teşekkür ederiz. Eeee o zaman sponsorlarımıza geçelim mi ;)
İlk olarak etkinliğimizin mekan sponsoru olduğu için Çorlu Gloria Jean's Coffees' e teşekkür ederiz. Ercan bey ve çalışanların sıcak karşılaması ve kahve kokuları içinde zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadık. Bu arada Türkiyede birçok şubesi bulunan Gloria Jean's Coffees lerden birine yolunuz düşerse Browni Cheseecake yemelisiniz, tadı şahaneydi :)


Revox'tan Gamze Hanım etkinliğimize bizzat katıldı. Bizlere Revox At Kuyruğu Şampuan ve Saç kremini anlattı, yeni çıkan ürünlerinden bahsetti. Kullandıktan sonra yorumlarım burada olacak. Takipte kalın 😉❤


Bioblas firması da bizimleydi. Denememiz için Hacim Şampuanı ve Restorex Saç Maskesi, Sıvı Saç Kremi yollamışlardı. Özellikle şampuanı denemek için sabırsızlanıyorum. Teşekkür ederiz ❤



Acvit Kozmetik de bizimleydi. Denememiz için hangi ürünleri istediğimiz sorduğunda 2 ürün yollayacaktı fakat elimize sadece tek ürün geçti. Siyah soyulabilir maskeler şu sıralar çok popüler, benimde seçimim siyah maskeden yana oldu. 2 defa denedim fakat siyah noktalarda ve sivilceler de bir değişiklik göremedim. 
              
Otacı firması da bizimleydi :) Hepimizin saç tipine göre ürünlerini göndermişlerdi. Benim saçlarım yağlı olduğu için benim payıma Elma ve Naneli olan şampuan düştü. Misleer gibi Elma kokuyor ve kokusu saçta uzun süre kalıyor. Yanında da diğer ürünlerini denememiz için bir sürü tester göndermişlerdi, teşekkür ederiz ❤



Parex firması da bizlere Meyve Sebze yıkamada kullanabileceğimiz lateks içermeyen Nitril Eldivenlerden ve Pembe bulaşık süngerlerinden yolladı. Teşekkür ederiz ❤



İyot,tiroit hormonunun sentezi için çok önemlidir. Yiyeceklerden ve içeceklerden yeterli olarak alınmazsa, iyot yetersizliği oluşur. Bu da tiroidin, hormon yapmak için çok çalışmasına ve büyümesine yol açar. İyot; en kolay yoldan tuzla alınmaktadır. Purelife firması da bizlere İyotlu Sofra Tuzlarından gönderdi. Yukarıda okuduğunuz gibi İyotlu Tuzun faydaları saymakla bitmiyor. Teşekkür ederiz ❤


Tarzım Bijuteri de Çorluda bulunan bir firma hepimize farklı farklı küpeler göndermişti. Benim paketimden de bu şahane küpeler çıktı, severek takacağım. Teşekkür ederiz ❤
İnstagram: tarzimbijuteri




Çok uzun ve sıkıcı bir yazı olmaması için 2 bölümde yayınlayacağım. 1. bölümü okuduysanız çok teşekkür ederim 💓 Takipte kalın 2. bölümü çok yakında yayınlayacağım. 
Yeni bir yazıda görüşmek üzere..







You Might Also Like

0 yorum