Essence Lash Mania Reloaded Mascara Incelemem

05:21

Herkese yeniden merhabalar,
Uzun süredir yoktum tatilden dönüş, okul falan derken buralarla ilgilenemedim.
Bugün anlatacağım ürün Küçükkuyu - Eve mağazasından aldığım ve yaz boyu severek kullandığım bir maskara hakkında olacak :)



Rimelin fırçası gördüğünüz gibi silikon taraklı maskara fırçalarından. Tek tek ayırıyor ve uzun zamandır kullanmama rağmen kirpikleri yapıştırdığını görmedim. 
Hacim verdiğini söyleyemem fakat kirpikleri uzatıyor.
Yıllarca Maybelline rimellerini kullandım ve hiçbirinden Essence markasının rimelleri kadar memnun kalmadım. Essence markasının rimel skalası çok geniş, her tür kirpiğe göre üretilmiş maskarası var. Ben bu rimelle birlikte markanın diğer rimellerinden ( I love extreme ) olanını da kullanıyorum. Bu uzunluk verirken o da hacim veriyor.


Bu da tek kat uygulanmış hali;
Başka bir yazıda görüşmek üzere ^_^




You Might Also Like

4 yorum

  1. Fırçasını çok beğendim, kirpikleri ayırması benim için sevindirici haber, bir bakayım. ^-^ Ellerinize sağlık bu güel yazı için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severek kullanıyorum inşallah sizde benim kadar memnun kalırsınız ^_^

      Sil
    2. Merabaa cidden çok başarılı bir maskara ama ben bulamıyorum hiç bi yerde malesef :( nerden aldın?

      Sil
    3. Ben gratisden almistim ama sehrinizde rossmann varsa ordan da bulabilirsiniz ^_^

      Sil