Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Jel

05:57

Herkese merhaba,
Sonunda finaller bitti, biter bitmez soluğu burda aldım :)
İlk yazım olacak o yüzden saçmalarsam beni mazur görün :)
Neyse efenim yeter bu kadar çene, başlayalım artık ürün değerlendirmesine..

Yağlı bir cilde sahip olduğum için yüzümde her daim sivilce oluyor. Dermatologları da gezdim birsürü de ilaç kulladım sivilcelerim banamısın demedi. Yaklaşık 1- 1.5 ay önce Gratis te Essence'in Pure Skin serisini gördüm. Alırken pek umudum yoktu ''bu minnacık şey mi geçiriçek koca koca sivilcelerimi? '' dedim :) 4-5 haftardır kullanıyorum sivilcelerin bariz kaybolma durumu yok ama yeni çıkan böyle dokunduğumuzda sızlayan sivilcenin üzerine 2 gün içinde aklıma geldikçe minicik bir nokta halinde uyguladım ve daha sonra sivilcenin sadece kızarıklık olarak kaldığını gördüm. Sadece sivilcenin üzerine uygulamak çok önemli eğer kenarlara taşarsa oraları kurutup, kabuklaştırıyor. Birde şeffaf olduğu için üzerine makyaj yapılabilme gibi bir güzelliği var  ^.^ Fiyatı da 9
Kutusunda şunlar yazıyor;

  • Sivilcelerle etkin bir şekilde savaşır.
  • Sivilce sonrası oluşan izleri azaltır.
  • Şeffaftır, cilt üzerinde görünmez

Şimdilik hoşçakalın bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

You Might Also Like

2 yorum