Wet n Wild CoverAll Concealer Palette

07:29

Yeniden Merhabalar :)

Bütlerim başladı buralara aktif şekilde yazamıyorum, biter bitmez himeeeeen döneceğim :)
Bugünkü konuğumuz Wet n Wild Concealer Paleti,
Birçok markanın bu şekilde paletleri var (flormar, mac, deborah vb.) Tek tek almak yerine böyle bir palet daha kullanışlı bence.
Görüldüğü gibi palette 4 farklı renkte ürün bulunmakta ve kapağında nerelerde, ne için kullanıldığı yazıyor . İşlevlerine gelirsek;

1.Brightens: Kelime anlamı canlandırmak olan bu ürün kusurlu ve kapatmak istediğimiz yerlerde kullanılıyor.
2.Neutralizes: Yüzümüzdeki kırmızı damar yada sivilce kızarıklıklarını geçirmekte kullanılıyor.
3.Highlights: Yüzümüzde aydınlatmak, öne çıkarmak istediğimiz yerlere sürüyoruz. İçerdiği çok çok küçük parıltılar sayesinde çok doğal bir ışıltı veriyor.
4.Covers: Kelime anlamı kapatıcı olan ürünümüzü de yüksek kapatıcılık istediğimiz yerlere, göz altlarını kapatmak için de kullanabiliyoruz.


Swatchlarına gelirsek çok az uygulandığında bile yeterli olduğunu göstermek istedim;
Tek paletle birçok işlevi yerine getirdiği için herkese tavsiye edebileceğim bir ürün. Gratsilerde 14.90 gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz  ^.^
Kullanan varsa  yorumlarını yazarsa çok sevinirim :)
Bir daha ki yazıda görüşmek üzere :* :*

You Might Also Like

17 yorum

  1. Merhabalar öncelikle yazı için teşekkürler :) vaat ettiklerini gerçekleştirebiliyor mu bu ürün yani kapatıcılığından memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 haftadir falan kullaniyorum, cidden cok begendim. Az kullanimda bile kapaticiligi yuksek seviyede :)

      Sil
    2. İlk fırsatta alacağım o zaman teşekkürler :)

      Sil
  2. Hemen almam lazım o halde teşekkürler paylaşım için ♥ :*

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://www.hayatimakyajla.com/

    YanıtlaSil
  4. Hi dear! That's a wonderful product! Great presentation! I'm now following you on gfc! Hope you can visit mine and follow me as well! Kisses
    www.fashionizein.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım, blogunu takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Hemen bloguna uçuyorum ^.^

      Sil
  6. Merhaba, ürün denemek istediklerimin içindeydi çok beğendim, takibe aldım :) Ben de bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba cnm ürünü güzel anlatmıssin denemeliyim bu arada blogunu takibe aldım bende bloguma bekliyorum sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) hemen bloguna ışınlanıyorum ^.^

      Sil
  8. Bu ürünü bende seviyorum fakat tek sıkıntısı birazcık kuru bir yapısı var :)

    YanıtlaSil
  9. Hemen aldım daha kullanmadım ama çok iyi olduğuna eminim diyebilirim...

    YanıtlaSil