Rimmel Stay Matte Fondöten

03:38

Merhabalar, Şubat ayının ilk yazısıyla karşınızdayıııımmm :)
Bugünkü konuğumuz Rimmel London Stay Matte Fondöten;
Hayatımın fondöteni diyebilirim. Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olduğum için mat bitişli ürünler favorimdir. Bu fondötene rastgele denk geldim indirimdeydi ve bir şans vereyim dedim, şimdiye kadar 2 tane bitirdim 1 tane de yedekte bulunduruyorum :) Anlamışsınızdır ne kadar sevdiğimi :)

Köpük yapıda bir fondöten, ufacık bir miktar tüm yüze yeterli oluyor. Biraz katı olduğu için fırçayla uygulayamıyorum, ya elimle yada süngerle uyguluyorum. 
Pudralı bir bitişi olduğu için ciltte diğer fondötenlerden daha uzun süre kaldığını söyleyebilirim ama 3-4 saat sonra parlama yapıyor haliyle :) Yanınızda pudra veya yağ emici mendil bulundurursanız parladığı anda müdahale edebilirsiniz.
Kapatıcılığı da görseldeki gibi, bana göre yeterli;
Yağlı ciltlere uygun ürün bulmak çok zor bunu en iyi bilenlerden biri de benim. Aldığım ürün ya sivilce yapıyor ya da istediğim kapatıcılığı vermiyordu taa ki bu fondötenle tanışana kadar :)
Eğer sizde benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz uygun fiyatlı, iyi bir ürün arıyorsanız bu fondöteni önerebilirim. İndirimsiz fiyatı 18 tl galiba ama watsons indirimlerinde 10 tl civarında bu ürüne sahip olabilirsiniz. 
Şimdilik benden bu kadar, yeni bir yazıda görüşmek üzere.. 
Güzel kalın :*

You Might Also Like

4 yorum

  1. Pudrasını kullanıyorum bir de fondötenini denemek lazım :) teşekkürler canım paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrası gibi fondöteni de çok güzel, bir şansı hak ediyor :) Rica ederim canım :*

      Sil
  2. Bu ürün bende de var kapatıcılığı ve ciltte duruşu çok güzel ama bana biraz ağır geliyor yapısı dolayısıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltten cilde farklılık gösteriyor olabilir, ben öyle bir sorunla karşılaşmadım henüz :)

      Sil