NK Tırnak Bakım Ürünleri

03:40

Herkese yeniden merhabalar ^_^
Uzunca bir süre hem buraya hemde instagram hesabıma ara vermek zorunda kaldım :(
Okul vizelerim bittikten sonra açıköğretim başladı bu yüzden yazacak zaman bulamadım. 1 hafta sonra finallerim başlıyor, başlamadan önce bir kaç yazı yayınlıyım da buralar boş kalmasın dedim :)
Eveeeeet gelelim konumuza çok severek kullandığım NK markalı tırnak ürünlerinden bahsedeceğim.



Gratiste sürekli görüp kararsız kalıyordum ve ilk aldığım Tırnak sertleştirici ve güçlendirici oldu. Zaten en çok kullanılanın da o olduğunu görmüşsünüzdür :) :)



Daha sonra Kalsiyumluyu ve Oje kurutucu olanını aldım. Hepsini severek kullanıyorum fakat en çok sevdiğim kalsiyum içeren tırnak bakımı oldu.



Yıllarca ojemi siler silmez yenisinin sürüyordum, tırnaklarımın ojesiz halini kendimden başka kimse görmüyordu. Eee haliyle hiç hava almayan tırnaklarım zamanla sarardı bende hangi yolu denediysem hiçbiri istediğim sonucu vermedi. Taa ki Kalsiyumlu jeli keşfedene kadar ^_^ Yaklaşık 3-4 haftadır oje yerine bunu sürüyorum ve ellerimi saklamama gerek kalmıyor, sarılık yok denecek kadar azaldı ^_^



Hızlı oje kurutucu ise fiyatına göre çok yüksek performans sağlayan bir ürün. 1dk gibi kısa bir sürede hemen kuruyor, çok memnun kaldım.

Sizde gratis mağazalarında 3 küsür tl ye sahip olabilirsiniz.
Başka bir yazıda görüşmek üzere   




You Might Also Like

0 yorum