Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici

02:25

Merhabalarrrr ^_^

Dışarda kar ve blogda yeni yılın ilk yazısı var :)
Buyrun okumaya...
Havaların soğuması ve kullandığım sivilce ilaçlarının cildimi kurutması sonucu sürekli yanımda krem taşıyan biri oldum :) Bugün de sizlere yanımdan ayırmadığım Neutrogena yağsız nemlendiriciden bahsedeceğim.

Ürünün vaadleri;
  •  Hafif ve kolayca emilen nemlendirici gözenekleri tıkamadan cildin tüm gün nemli ve yumuşak kalmasını sağlar
  • Eşsiz formülü, sivilcelere karşı etkisi kanıtlanmış patentli Micro Clear teknolojisi içerir. Daha temiz ve sağlıklı bir cilt için günlük kullanıldığında, sivilcelerin azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı olur.
  • Ton farkının daha az olduğu ve sağlıklı görünen bir cilt için sivilce izlerinin görünümünün hafiflemesine yardımcı olur.
Benim yorumlarıma gelirsek;

Yağlı ciltlere özel bir ürün olduğu için meraktan almıştım aynı serininin yüz yıkama jelini de kullandım incelemesine buradan ulaşabilirsiniz.
Meraktan almıştım dememden anlamışsınızdır başlarda hiç sevmemiştim hem cildim yağdan parlıyordu hemde krem sürünce iki katı parlaması artıyordu. Uzun zaman(yaz aylarında) bir kenara attım ve hiç kullanmadım. 
Değişik bir kokuya sahip, sanırsam içeriğinde mentolumsü birşeyler var eğer gözünüze yakın sürerseniz gözlerde,yaşarma ve yakma yapabiliyor.
Yüze sürümünde ise yumuşacık bir yapısı var, kolayca emiliyor. Cildimize sürdüğümüzde ferahlık ve sanki gözeneklerin içlerinde hareketlenme hissediyoruz. Birçok kişinin yüzümde yanma yaptı diye tabir ettiği olay bu olabilir.
Sivilce tedavime başladığımdan beri yani 2 aydır düzenli kullanıyorum ama cildimde ton farkını eşitlediğine şahit olmadım.
Yazın çok ağır geldiğini söylediğim krem kışın da çok hafif gelmeye başladı gün içinde kuruluk hissettiriyor ve tekrar sürüyorum :)
Ürünün boyutu 50 ml ve içi tıka basa krem dolu :)
Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı, severek kullanıyorum belki yeniden bile alabirilim.
Eğer cildiniz aşırı yağlı değilse ve yağsız bir nemlendirici arıyorsanız mutlaka bir bakın derim :)



1 hafta sonra finallerim bitiyor ve sivilce tedavimde 3. aya başlamış oluyorum. Bu süre zarfında ilacın bendeki etkilerini, kullandığım kremleri, lipbalmlarımı paylaşacağım..
Okumak istiyorsanız takipte kalınn :* :*


You Might Also Like

1 yorum

  1. Severek kullanıyorum bu nemlendiriciyi.Çabuk bitiriyorum ve aynı hızlada alıyorum :)

    YanıtlaSil