Sivilce Tedavimde Son Ay

03:03

Herkese tekrardan merhaba :)
Uzunca bir süre ara vermek zorunda kaldım finaller,tatil hazırlıkları,yazlığa gelince internet bağlanamama gibi sorunlar yüzünden sivilce tedavim hakkında bilgi veremedim.
Kasım da başladığım tedavim nihayet temmuzun 15 inde sona eriyor. Kimine göre zorlu geçen bu süreç(kusma, burunda kanama vb.) benim için bi hayli kolay geçti. Tek sorunum kolesterolümün yükselmiş olmasıydı bu yüzden 3-4 ay kadar abur cuburdan,yağlı yiyeceklerden, pek sevdiğim hamur işlerinden uzak kaldım :(
Dudaklarım çok fazla kurudu bu süre içinde 10 dan daha fazla lipbalm bitirdim.
Günde 2.5 lt su içmeye özen gösterdim belki de bu yüzden kurak çöller gibi aşırı kurumadım. Kurumadım derken elbette ilaç yüzümü, vücudumu hatta saç derimi bile kuruttu ama diğer kullananlardan okuduğum kadar değil. Krem sürmediğim günler bile oldu. Tabi ellerimde çıkan egzamalar dan önceki yazımda söz etmiştim. Krem sürmeden gitmeyen egzamalarımdan.. Yazlığa geldiğimizden beri yani 1 aydır denizden midir , havasından, suyundan mıdır bilmem elime krem bile almadım ama ellerim pamuk gibi :) :)
Krem demişken nisan ayından beri güneş kremi sürmeden dışarı çıkmadım. Güneş kremi sürmeden güneşe çıktığımda domates gibi kızarıyordum.  Bir sonraki yazım bu süreçte kullandığım bir güneş kremi ile ilgili olacak.
7 ay boyunca fondöten, kapatıcı vb. hiçbir şey kullanmadım. Arada bir parlayan güneş kreminin üzerini transparan bir pudrayla geçtim.
Tedaviye başladığım yüzümü hatırlıyorum ve şimdiki yüzümü.. Artık dönemsel bile sivilce çıkarmıyorum :)
Sormak istediklerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim  ^_^
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

You Might Also Like

0 yorum