Babe Yağsız Güneş Kremi Yorumlarım

03:39

Yeniden merhabalar :)
Önceki yazımda bahsettiğim gibi bugün sizlere sivilce tedavim sırasında kullandığım güneş kremimi anlatacağım. Bundaaaaan 3 ay önce güneş yüzünü yeni yeni göstermeye başlamıştı doktorumun dediği gibi güneş kremi kullanma vaktim gelmişti.
Esmer olduğum için daha önce hiç güneş kremine ihtiyaç duymamıştım. Şimdi kullanmak zorundaydım ve uzuuun bir arayışa girdim. İnternette 1 hafta kadar sadece bunu aradım. Hangisini kullansam, ya yağlandırırsa? Ya sivilce çıkartırsa diye eleye eleye gittim. Birçok kişiden fikir aldım, ilaç kullananların güneş kremlerine baktım. Aklımda bir kaç tane belirleyip eczane eczane gezdim. Şu gün getireceğiz, elimizde yok falan dediler vazgeçtim. En son girdiğim eczanede bana bu ürünü önerdi hem indirimdeydi hemde üzerinde yağsız yazıyordu. Bende saf gibi yağsız sa cildimi yağlandırmaz diye düşünüp bu ürünü aldım.





İlk zamanlar çok da iyi anlaştık. Kolayca dağılıyordu, beyaz leke bırakmadan emiliyordu. Öyle de güzel kokuyordu ki gün boyu koku yüzümde kalıyordu. Gel zaman git zaman aramız açıldı. Sürdüğüm gibi disco topuna dönüyordum. Sanki yüzüme bir kilo sıvı yağ dökmüşüm gibi parlamaya başladı. Elime sıktığımda kremle birlikte yağımsı bir sıvı da geliyordu. 2 ay kadar kullandım ama artık tiksiniyordum. Üzerine transparan pudra geçmediğimde rahatsız edici şekilde yağlı yağlı duruyordu. Ve nihayet ondan kurtuldum şuan kullandığım güneş kremi tam yağlı ciltlere uygun. Onun da yazısı en kısa sürede gelecek. 
Yani neymiş üzerinde her yağsız yazan ürün yağlı ciltlere göre değilmiş. Aranızda daha önce kullanan varsa aşağı yorum bırakırsa sevinirim :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ^_^

You Might Also Like

0 yorum