Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude

07:29

Uzuuuuun bir aradan sonra yeni bir yazıyla karşınızdayım.
Bugün severek kullandığım Maybelline krem farlarından bahsedeceğim.


Göz kapaklarım kızarık ve damarlı olduğu için uzun zamandır rengi eşitlemek için fondöten, bb krem vb. kullanıyordum ama onlar bir süre sonra göz kapağım yağlı olduğu için birikme, çizgilenme yapıyordu. Büyük gratis indiriminden Creme de Nude rengini 12.50 tl ye aldım ve inanılmaz memnunum. Göz kapakları benim gibi olanlar için şiddetle öneriyorum. Harika bir baz görevi görüyor. Üzerine sürülen farın uzun süre kalıcı olmasını sağlıyor. Çizgilenme veya yağlanma yapmıyor. Aşağıda da görüldüğü gibi sol tarafımda hiçbir şey yok sağ tarafımda krem far var. Yorumu size bırakıyorum ;)


Yeni bir yazıda görüşmek üzere ^_^

You Might Also Like

3 yorum

  1. Ben aynı işi yoğun concealer ile yaptığım için pek elim gitmiyor bu ürüne :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çekilişime katılmışsın ama g+ danda takibe almalısın bilgilendiriyim dedim :)

    YanıtlaSil
  3. 3-Pin. Titanium Slots.com - iTechArt
    2 titanium mens rings Pin. Titanium Slots.com. We titanium metal have a large titanium dog teeth implants inventory of 3-Pin. We have some of the best slot machines that fit your titanium welding needs. titanium white fennec

    YanıtlaSil