Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara İncelemem

02:25

Yeniden merhaba,
Bugün çok severek kullandığım bir maskaradan bahsedeceğim.


Türkiye'ye ilk geldiği zaman satın almıştım fakat kullandığım başka rimeller olduğu için kurumasın diye açmamıştım. Yaklaşık 2 ay önce açtım kullanmaya başladım. İlk zamanlar aynı Essence'in I Love Extreme rimelinde olduğu gibi vıcık vıcıktı. Sürdüğüm gibi kirpiklerimi yapıştırıyor, ayırmaya çalıştıkça topaklanıyordu. Amaaa azmettim ne kadar yapıştırsa da  kullanmaya devam ettim biraz biraz kurumaya başladıktan sonra maskara birden bire güzelleşti.
Şu sıralar aşırı aşırı memnunum ❤️
Benim kısa ve dümdüz kirpiklerimi kaldırmayı başaran nadir maskaralarımdan oldu. Aşağıda ki görselde uygulanmış hali var, yorum sizin :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere ^_^

You Might Also Like

0 yorum