Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze

05:03

Herkese yeniden merhaba :)
2016' nın son yazısını okuyorsunuz, umarım 2017 gönlünüzden geçirdiklerinizin, hayalini kurduklarınızın gerçekleştiği bir yıl olur 🎄

Bugün inceleyeceğimiz ürün Maybelline krem farlardan On and on Bronze rengi. Bir kaç hafta önce Creme de Nude rengini incelemiştik okumak için tık tık.


Far insanı olmadığımdan bir çok yazımda bahsetmişimdir. Far sürmek bana zor geliyor :) Sürmesi, dağıtması çok iş o yüzden sadece göz kapağımı nötrleyip, rimel sürüp çıkıyorum. Ama bu krem farlarla tanıştığımdan beri farlara bakış açım değişti. Yüzük parmağıma biraz far alıyorum iki gözüme de yetiyor ve çok çoook pigmentliler, değdiği gibi rengini veriyor.


Ben Gratisin yılbaşı indiriminden 12.50 tl ye aldım. Sizler de bakabilirsiniz indirim hala devam ediyor.
Swatch' ı da bu şekilde;


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
Yeni yılınız kutlu olsun  🎉



You Might Also Like

0 yorum