Sephora Outrageous Curl Maskara İncelemem

05:04

Yeniden merhaba güzellikler vizeler başlamadan son yazılarımı yazıyorum :(

Bugün bana hediye gelen bir maskaradan bahsedeceğim.
Fırçası bildiğimiz, alıştığımız maskaralardan çok farklı.
Farkı ne peki? Farkı şu;





Fırçasının miniminnacık olması :)
Bu sayede en küçük ve kenardaki kirpiklere daha kolay ulaşmayı hedefliyor. 
Benim gibi büyük fırçalı maskara kullanma özürlü olup göz kapağına bulaştıranlar için çok büyük bir rahatlık outrageous maskara. Alt kirpiklere rimel sürmeyi sevmeyen ben bile bu rimelin kolaylığı sayesinde onlara da sürmeye başladım :) 






Outrageous maskaranın ''Pure Black'' ve ''Ultra Black'' olarak iki çeşidi var ve benimki ultra black.
Siyahlığı iyi güzel fakat sıvı bir maskara olduğu için diğer maskaralar gibi saniyeler içinde kurumuyor. 2.-3. katı sürmek için biraz fazla beklemeniz gerekiyor. Ama bir kokusu var diğerlerinden farklı olarak gözlerimi kapatıp ürünü koklatsalar onun bir maskara olabileceği aklımdan bile geçmez o derece farklı bir kokusu var :)
Başka bir yazıda görüşmek üzere...

You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba bu maskarayı çok merak ediyordum yazınız için teşekkürler takipteyim sizi de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bilgilendirici olduysa ne mutlu bana :)
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Sırf ıslaklığından almamıştım ama fırçası çok işe yarayacakmış gibi duruyor bana kalırsa :) Bu arada takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islaklığını bende hiç sevmiyorum ama fırçası boyuna göre harikalar yaratıyor :)
      Hemmeen geliyorum :*

      Sil