Loreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yagı Incelemem

08:54

Yeniden merhaba güzellikler :) Vizelerim bitmek bilmiyor buraları da fena boşluyorum ama son bir hafta #dayanHilal

Bugün size çok çok sevdiğim bir saç bakım yağından bahsedeceğim. Tahmininiz varmı?



Loreal Mucizevi yağ diyenleri duyuyor gibiyim :) :)  Şu sıralar ürünümüz sosyal medyayı yıkıp geçiriyor bilmeyeniniz yoktur herhalde ^_^ 
Uzunca bir dönem saçımdan şikayet ettim sonra ani bir kararla birazcık kestirdim, hazır kestirmişken de uzadığı zaman bakımlı olsun diye bayağı bir araştırma yaptım araştırma sonucunda bu ürünü buldum. Baktım herkes memnun ee ne duruyorsun kızım gidip alsana dedim veee hazır indirimdeyken boyasız saçlar için olanından kaptım bi tane. Şişe üzerinde 3 tane Kullanım Şekli yazıyor fakat çok daha fazla Kullanım şekline sahip bir ürün. Üzerinde yazan kullanım şekilleri ;
1) Şampuanlama öncesi: Saçın tamamına uygulayarak yoğun besleme
2) Tarama öncesi: Saç boylarından uçlara kadar uygulayarak yumuşaklık ve kolay tarama sağlar.

Ben banyodan önce sürüp 10-15 dakika kadar bekleyip yıkıyorum bazen de saçım dolaşınca banyo sonrası 2 damlaya yumuşacık ve kolay açılan saçlar elde ediyorum ^_^ 
100 ml bir ürün 3-4 ay rahat yeteceğini düşünüyorum. Birde benim saçım normalde yağlıdır ve böyle yağdır kremdir kullanınca daha da çabuk yağlanır, o yüzden çok seçiciyimdir bu konuda fakat Loreal Paris'in bu yağı beni çok şaşırttı. Yağ gibi ama ne bir ağırlık ne de yağlanma yapmadı.
Ama siz kullanırken 3 damlayı geçmeyin ne olur ne olmaz ^_^ 
Başka bir yazıda görüşmek üzere, güzel kalın..

You Might Also Like

1 yorum

  1. Teşekkür ederim tatlım davetin için en kısa sürede katılacağım :* :*

    YanıtlaSil