Bir Oje Bagımlısının itirafları

05:35

Herkese merhaba bir kaç hafta önce OcecikleriminYeri beni Bir Oje Bağımlısının İtirafları tagine davet etti. Finaller başlamadan önce katılayım dedim ^_^

1. Şuan tırnaklarında hangi oje var?

Pastel 106 numara ve üzerinde Wet n Wild Matte Top Coat var.


2. Onsuz yapamayacağınız tırnak ürününüz nedir?

Top coat diyorum çünkü savruk biri olduğum için ojem sürdüğüm günün gecesine kadar bozuluyor :( Bozulmasını engelleyen mat yada normal bir top coat.


3. En sevdiğiniz oje markası hangisidir?

Pastelin ojelerinin çabuk kurumasını ve bozulmamasını çok seviyorum.
Flormar ojeleri ise renk skalası ve sürekli yeni seriler çıkardıkları için seviyorum.


4. Tırnaklarınızı hangi şekilde kullanıyorsunuz? (Kare, yuvarlak vb.)
Kare oval kullanıyorum.


5. Elinizin en çok gittiği kırmızı, pembe, nötr ojeleriniz hangileri?
Ben burdayım diyen kırmızıları çok nadir kullanıyorum daha çok bordo ojeler kullanmayı seviyorum
Flormarın 323( Cherry Dessert), Kalyon 230, Golden Rose 64
Pembeleri ise yaz aylarında sıklıkla kullanıyorum. En sevdiklerimden biri Betty Boop 04( Rose Cashmere)
Nötr oje olarak da Pastelin Nude serisine bayılıyorum.


6. Kısa tırnak mı uzun tırnak mı?
Tırnaklarımın yapısı küçük olduğu için eğer tırnaklarım kısaysa ellerimi köşe bucak sakladığım için sürekli orta uzunlukta veya uzun kullanıyorum.


7. İstek listenizde olan ojeler hangileri?
Revlondan merak ettiğim ojeler var fakat yaşadığım şehre henüz Revlon standı gelemedi geldiğinde ilk Chameleon adlı ojeyi alacağım.
OPI ojelerini de çok merak ediyorum.


8. Ojelerinizi ne zaman sürersiniz?
Genelde yatmadan 1 saat önce sürüp, kurumasını beklerim.


9. En etkili olduğunu düşündüğünüz tırnak ipucunuz nedir?
Base coat kullanmak. Sürekli oje kullanan birinin tırnakları sararır ve ojeyi çıkarttığı zaman kötü bir görüntü oluşturur. Benim sık sık karşılaştığım bir durum bu. Sürekli oje kullanmaktan tırnaklarımın yarısı sararıyor bunu base coat kullanarak biraz olsun engelleyebilirsiniz.


10. Aldığınıza pişman olduğunuz ojeniz hangisi?
Koton Beauty ojeleri ilk çıktığında merakımdan birçok rengini almıştım renkleri o kadar şahaneydi taa ki sürene kadar. 3-4 katta anca rengini veriyor ve çabucak siliniyor.


11. Neon mu, pastel mi?
Esmer olduğum için neon renkleri pek kendime yakıştıramıyorum o yüzden pastel  ^_^


12. Şu sıralar sürekli kullandığınız en sevdiğiniz oje rengi hangisi?
Şu sıralar daha çok nude tonları matlaştırıcı uygulayıp kullanıyorum. En sevdiğim oje rengi de morun her tonunu severek kullanıyorum.

Beni davet ettiği için OcecikleriminYeri' ne çok teşekkür ederim. Bende katılmak isteyen tüm blogger arkadaşlarımı davet ediyorum ^_^
 

You Might Also Like

2 yorum