Maybelline The Falsies Volum Express Maskara Incelemem

04:31

Yeniden merhabalar bugün size yazın sürekli elimin gittiği bir maskaradan bahsedeceğim.

Falsies Volum Express serisinin iki çeşidi var biri normal diğeri ise waterproof. Bendeki waterproof olan. Yaz aylarında deniz, havuz derken zaten makyaj yapmıyoruz ama rimel de mi sürmeyelim? Tabiki de süreceğiiiiizz!!
Özel fırçasıyla kirpikleri kirpik kıvırıcı kullanmadan kıvırabiliyor. Nerdeyse 2 ay boyunca kullanıyorum ve dökülme, akma yapmıyor. Waterproof olduğu içinde ne kadar ovalarsanız ovalayın çıkmıyor. Çıkması için göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum ama o bile zar zor çıkartıyor. 
Fırçası bu şekilde;
Benim kirpiklerim düz ve uzundur fakat hangi rimeli uygularsam uygulayayım kirpik kıvırıcı kullanmazsam hemen eski haline geliyordu. Bu rimel de farkettim ki uzun süre kıvrık tutabiliyor.
Uygulanmış hali ise bu şekilde;
 

En yakın indirimde yaz için stoklamayı düşünüyorum. İndirimlerde 12-13 tl ye geliyor. 
Eğer sizin önerebileceğiniz waterproof bir maskara varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim ^_^
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ellerine sağlık güzel bir yazı olmuş ^-^ En yakın indirimde deneme fırsatı vereceğim ozaman kendisine ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En az benim kadar seversin inşallah ^_^

      Sil
  2. header ına bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım ^_^ Pek beceremem aslında ama bende severek kullanıyorum :)

      Sil