Hoşbuldumm :)

04:50


Herkese öncelikle merhaba :)
Ben Hilal, 19 yaşındayım, Üniversitede işletme okuyorum.
Yıllardır bloggerları, vloggerları kaçırmadan takip ediyordum. En sonunda kendime ufak çaplı bi instagram sayfası açtım @ojelerimolmadanasla  Orda daha çok ojelerimi paylaşıyorum ama baktım ki bi blog sayfasına da ihtiyacım var. Hemen açtım  ^.^   Burda daha çok kullandığım ürünler hakkında yorumlarda bulunacağım ama şimdilik 2 hafta finallerim var finallerden sonra aktif şekilde yazmaya başlıyacağım. En kısa sürede görüşmek üzere :) :) 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Blogun hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin :) İnstagram dan seni takipteydim blog açman güzel olmuş bana da gel, beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldummm :) çok teşekkür ederim, hemeeeen geldim bile :*

    YanıtlaSil
  3. Blogun hayırlı olsun :) instagramdan tanıyorum seni şimdi de burdan sık sık görüşürüz artık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, evet aynen öyle olacak gibi :*

      Sil
  4. Merhaba, blogun hayırlı olsun canım. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım. Umarım uzun ömürlü bir blogun olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, inşallah :) hemen bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil
  5. Hoşgeldin o zaman aramızaa :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun blogunuz takibe aldım bende beklerim :) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkur ederim :) Hemen blogunuza gidiyorum ^.^

    YanıtlaSil