The Balm Nude Tude Paleti

07:23

Yeniden merhaba :)

Bildiğiniz üzere bugün gratisteki the balm indiriminin son günü :(  
Bende elimdeki Nude Tude paleti hakkında ufacık bir yazı yazacağım :)
























Paketle başlamak istiyorum far kullanmaktan nefret eden biriyim ve paketi beni cezbetti diyebilirim :) Palette bir ayna bulunuyor bence çok büyük bi kolaylık, birde içinden minik bir fırça çıkıyor çok işlevselmiş gibi gelmedi bana ama fırça bulamayınca kullanılacak türden :) Farlar çok pigmentli olduğu için fırçayı fara bulamaya gerek kalmıyor.
Palette 4 ü mat (sultry, sexy, serious, sleek)ve 8 i de ışıltılı, sedefli (sassy, snobby, stubborn, stand-offish, selfish, sophisticated, seductive, silly) far bulunuyor.
Swachları da bu şekilde;


Umarım yararlı bir yazı olmuştur :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :*

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu paletteki renkler çok güzel yakında bende alabilirim belki :)Güzel bir inceleme olmuş ellerine sağlık :)
    Takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim �� 14 subatta the balm da indirim olursa kacirma derim ben �� Hemmmeen bloguna geliyorum ��

      Sil