Maybelline Affınıtone Pudra İncelemem

05:33

Yeniden merhaba, yine bir ürün yorumumla karşınızdayımm :)
Bugün Maybelline Affınıtone hakkında bir yazı yazacağım umarım beğenirsiniz :)
Okuyan olursa iyi kötü her türlü yorumunu yazarsa çok sevinirim ^.^
Hadi başlayalım;

 

Temmuzda bir indirimdeyken denemek için almıştım, almaz olaydım şimdilerde çekmecemin en ücra köşelerinde duruyor :) Fondöteni sabitlemek ve yağlanmayı biraz olsun engeller diye düşünmüştüm ama malesef daha kötü yaptı ciltte resmen maske gibi bir duruşu var pul pul görünüyor. İçinden bir aplikatör çıkıyor ister onla ister rastgele bir pudra fırçasıyla sürün sonuç aynı oluyor. Kullanmaya başlamadan önce daha az sivilcem varken kullandıktan sonraki günler sivilcelerimin azdığını fark ettim ve o gün bugündür kullanmıyorum :) Özellikle yağlı cilttlerin bu pudradan uzak durmasını öneriyorum. Eğer istediğiniz cildinizin pürüzsüz olması, fondöteninizin sabitlenmesi, parlama yapmaması ise Rimmel London' ın Stay Matte pudrasını kullanmanızı öneririm. Yakında onun da yazısı gelecek :)
Şimdilik benden bu kadar yeni bir yazıda görüşmek üzere :)

You Might Also Like

0 yorum