Essence SOS Sivilce Kurutucu Incelemem

03:46

Herkese yeniden merhaba :)
Okulum başladığı için buraları biraz boşlamış olabilirim elimden geldiğince inceleme yazısı hazırlıyorum :)
Bugünkü ürün Essence markasının bu yıl çıkarttığı Pure Skin serisinden Sivilce kurutucu. Daha önce aynı serinin Sivilce karşıtı jelini kullandım ondan da memnun kalmıştım bundan da kaldım.
Hani böyle sivilce çıkmadan önce ben geliyorum çekilin diyerek acısını yollar ya bu ürün öyle acil durumlarda işe yaradığını söylüyor ^.^



Ürün resimde gördüğünüz gibi minik bir cam tüpün içinde, beyaz bir sıvı. Daha çok daksil kıvamında :)
Sivilceli bir yüze sahip olduğum için böyle ürünleri denemeyi seviyorum Essence'in bu serisinden elimde 3 adet ürün var ve hepsi işe yaradı. Yüzüm yağlı olduğu dönemlerde daha çok sivilcem çıkıyordu ama bu ürünlerle yüzümü az da olsa kurutmayı başardım.
Kutunun üzerinde sivilceleri 1 gecede gözle görülür derecede azaltır yazıyor ben bu etkiyi maalesef görmedim. Hem gün içinde hemde gece yatarken kullandığımda daha iyi sonuç aldım. 
İçeriğinde alkol olduğu için sivilcenin üzerine sürünce ufak çaplı bir yanma oluyor ama öyle büyük büyük bir acı değil 2 sn. sonra geçiyor daha sonra sürdüğümüz beyaz sıvı cildimizde kuruyup kalıyor, dökülme, akma vs. yapmıyor.

İçindeki fırçası da bu şekilde;

Kullanımı ise ürünü iyice çalkalayıp kullanacağınız yeri temizledikten sonra minik noktalar halinde uygulamak. Ben sevdim, siz ne düşünüyorsunuz ürün hakkında??
Başka yazılarda görüşmek üzere  :* :*



You Might Also Like

13 yorum

  1. Uzun vadeli kullanımda sivilcelerden kurtulmak için ideal aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanmaya başladığımdan beri cildim sivilce çıkarmıyor çıkmış olanları da çok güzel kuruttu :)

      Sil
  2. Uzun vadeli kullanımda sivilcelerden kurtulmak için ideal aslında :)

    YanıtlaSil
  3. Sivilce sorunlarıyla başı dertte olan biri olarak en kısa zamanda denenecek listeme ekledim şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Benim genellikle final zamanlarında ağrılı sivilcelerim oluyor. Öyle bir kaç pıt pıt değil de resmen patlama yaşıyorum. Etki eder mi ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim her daim sivilceli cildime iyi geldiyse bence sizde bi denemelisiniz :)

      Sil
    2. Şans verelim bakalım. Denemekten bir şey çıkmaz. Teşekkürler ;)

      Sil
  5. Essencei nerden aldiniz acaba? Watsons veya gratiste var mı?

    YanıtlaSil
  6. bundan nereden alabilirim? çok aradım ama yok

    YanıtlaSil