IlkÇekilişim

03:24

Herkese merhaba bu bir çekiliş postu olacak :)
İnstagram sayfamın 3.aya girişini bir çekilişle kutlamak istedim sizler için minik hediyeler seçtim :)

-Essence cherry brownie glossy lipbalm
-Nyc 432(Red Rapture) ruj
-Superdrug incili duş jeli
-Benri çilekli el kremi
-Nyc İndividualEyes far paleti
-Flormar Crayz Look maskara
-Essence 14(Femme Fotale) dudak kalemi
-2 adet muse oje (104,109)
-2 adet flormar oje(428,323)
-1 adet kağıt törpü
-Ve arkada görünen pembe makyaj çantası

Evett hediyelerim bunlar, katılım şartlarına gelecek olursak
1) İnstagram hesabımı takip ediyor olmak ( @ojelerimolmadanasla ),
2) Blogumun takipçişi olmak.
3) Bu fotoğrafı instagramda #ojelerimilkcekilis #cekilisvar @ojelerimolmadanasla olarak paylaşmanız.
Yorumlara hangi isimle beni istagramdan takip ettiğinizi yazınız.
Çekilişin bitiş tarihi şimdilik 14 Mart 23:59 fakat katılıma göre tarihini uzatabilirim 
Herkese bol şans ^.^








You Might Also Like

7 yorum

  1. hnde33 hesabıyla paylaştım teşekkürler şimdiden :')

    YanıtlaSil
  2. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :* Bende hemen blogunu takibe alıyorum :)

      Sil
  3. Canım instagramda melikenin_rehberi olarak paylaştım ve takipteyim bana da bekleniyorsun

    YanıtlaSil
  4. Instagramdan neslihankaragz olarak burdanda neslihan karagöz neslihan.nk53@gmail.com olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  5. Instagramdan neslihankaragz olarak burdanda neslihan karagöz neslihan.nk53@gmail.com olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  6. İnstagram hesabim yok,nasil katilacagim ;(

    YanıtlaSil