Maybelline Affınıtone 24h Fondöten

04:10

Herkese yeniden merhabaaa :)  Görüşmeyeli nasılsınız bakalım, beni soracak olursanız sonunda bütleri bitirdim ve rahat bir nefes aldım.
Bugünkü incelemem uzun zaman önce alıp şimdi kullanmadığım bir fondöten hakkında olacak. Bu fondöten kimmiş, neymiş öğrenmek için okumaya devam edin lütfen :)


Fondötenimiz Maybelline'in Affinitone serisinin 24 saat kalıcılık vaad eden fondöteni..
Rengi şimdiki cildime bir kaç ton koyu çünkü fondöteni yazın almıştım ve sadece yazın kullanıyorum o yüzden bitmek bilmedi. Bendeki rengi 040 Fawn dediğim gibi çok koyu bir renk ama yazın bronzlaştığımda tonunu yakalıyorum.
Yazları çok makyaj yapan biri değilim daha çok rimeli, pudrayı sür çık insanyım ama bazen makyaj yapasın gelir, gerekli olur işte o zaman elim bu ürüne gidiyor. İçerisinde güneş koruma faktörü içeriyor. Üzerinde yazan 24h ibaresinden bi haber bir fondöten. Benim yüzümde mat bitişli fondötenlerin  bile sabit kalması 3-5 saat iken bu fondötenin 2 saat sabit durması mucize. Yağlı ciltler için pek uygun bulmadım ben. Maybelline'in ten ürünleriyle aramın pek iyi olduğu söylenemez, ben de hepsi sivilcelenme yapıyor bu da onlardan biri.
Bana göre orta derece bir kapatıcılığa sahip swatchı da bu şekilde;
Bir daha alırmısın derseniz hayatta almam bunu bile bitirebileceğimden emin değilim büyük ihtimalle çöpe atılacak. Ama aynı Affınıtone serisinin mat fondötenleri de var. Onlara yakında bir şans tanıyıp alacağım :) Bakalım o da sivilcelenme yapıcakmı??
Şimdilik hoşçakalın, yeni bir yazıda görüşmek üzere..
Çok çok öpüyorum :*


You Might Also Like

11 yorum

  1. Ben Loreal'in Infallible serisinin fondötenini denemiştim ve çok beğenmiştim. Şimdi de aynı serinin mat olanını çıkarmışlar bir yağlı ciltli olarak onu da deneyeceğim, sana da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda alıp, deneyeceğim :)

      Sil
  2. Merhaba. Benim de cildim karmadan yağlıya dönük o yüzden ben likit fondötenden çok toz olanı tercih ediyorum. Şu sıra favorim Artistry exact fit. Yazısını yakında bloğumda yazacağım. :) Sizi takibe aldım, bana da beklerim. :)
    visneliruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz fondötene de bakacağım :) hemen geliyoruumm blogunuza :*

      Sil
  3. Aylinin etkinliği sayesinde tanıdığım güzel blogunu bende aldım bu fondötenden henüz 1 kere kullandım sivilcee yapmaz umarım bende de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ciltten cilde farklılık gösterdiği için umarım yapmaz :)

      Sil
  4. Merak ettiğim bir fondötendi şimdi alsammı almasammı kararsız kaldım canım.Blog kesfinden takipteyim.Beklerim....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yüzünüz benimki gibi yıkadıktan 15 dk sonra bile parlama yapıyorsa almayın derim :)

      Sil
    2. Aynen canım karma -yağlı arası cildim var parlama sorunumda oluyor zaman zaman ben başka fondöten araştırması yapayım bari ozaman...

      Sil
  5. Merhaba güzel blogları takip etmek için blogların takipçilerinden yola çıkarak şans eseri sizi buldum ^-^ ( yazılarınızın renklerine bayıldımmm ) Sayfanızı çok beğendim ve gfc ile takip ettim, banada beklerim ^-^ Neyle alakalı bir blog derseniz çoğunlukla makyaj üzerine yazıyorum :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy beğenmenize çok sevindim :) bende hemen size geliyorum :*

      Sil